Monday, October 13, 2008

Första riktiga arbetsdagen i skogen




Ovan syns fyra bilder som ganska bra sammanfattar den morgon som väntade på oss när vi gav oss iväg till skogen imorse. Jag måste erkänna att jag känner mig ganska priviligierad sådana stunder. Skogsarbetet flöt äntligen på som det skulle, utan specifika event. Väl hemma igen ringde de från Stockholm. Den här gången hade jag äntligen inte blivit förbipasserad av någon annan, men istället hade den rådande finansiella krisen gett företaget kalla fötter och tjänsten hade dragits in. Mumma.... För att trösta mig lite så beställde jag biljetten till Stockholm på fredag eftersom en sammankomst med coolaste polarna beräknas in på lördagen. Ska försöka klura ut lite bra idéer till dess också. Idag ska jag annars försöka läsa lite samt förmodligen se ett avsnitt av serien Wire in the Blood, sjukt bra! Sköt om er.

No comments: