Tuesday, September 16, 2008

Redovisad och klart!

Sådär! Då var redovisningen avklarad och med största sannolikhet reser jag inte mot nordligare breddgrader på ett tag nu. Redovisningen gick bra, utan några större trassel eller för klurig opponering. Jag hade väntat mig att det endast skulle innebära total befrielsekänsla när jag äntligen satte mig på tåget mot hemtrakterna på lördagskvällen. Men märkligt nog infann sig en bitterljuv känsla istället, som nog dök upp som bakgrun till några sista dagar i Luleå som var väldigt trevliga med roligt och avslappnat sällskap, samt en halvtimme inne på järnvägscafét med en god öl och några gammla stötar som improviserade fram en hel del härlig blues.

Hoppsan! Hade glömt att det skulle fixas några bromsar på en bil här, återkommer...

No comments: